Lite sorg -



Idag var jag i skolan, kanske för sista gången !
Sista lektionen hade vi igår men idag var jag där för att tömma mina två skåp, äta en sista lunch i den äckligt äckliga mikromatsalen och lämna in alla märken där de står studerande på!

Nu är de dags att fästa dom riktiga märkena på jackor och tröjor !

Det är lite med sorg jag lämnar allting.
Har ju haft två fantastiska år på skolan!
Mycket kommer jag att ta med mig, såväl vissa timmar i skolbänken, förelänsingar och kurser som verkligen berört men framförallt kommer jag ta med mig alla timmar av skratt och gråt, fest och middager samt all kvalitetstid jag spenderat med helt fantastiska människor!

Även om alla våra vägar skiljs åt på fredag kl 14.00 kommer ni alltid finnas kvar i mina minnesbilder och säkerligen få mig att le och skratta åt bara tanken vissa gånger.

Nu laddar jag för en sista kväll/natt med gänget !
Examensfest för hela slanten och ikväll accepteras inget annat än 
 
ALL IN

vi ses i dimman -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback