På riktigt !

Jag har fan ångest över att jobbet börjar imorgon kl 06.00!!

Ja eller egentligen inte ångest över jobbet i sig utan snarare ångest över att semestern är slut!
3 veckor kändes lite för lite! 4 hade varit perfekt!

Men får kanske ta ut nån semester till vintern om jag har tur och spara pengar och åka iväg någonstans!
Jag skulle ju INTE banga Thailand ;)

I fredags hade jag mina älskade gamla kollegor Björn och Elsa här!
Shit vad tiden bara försvann. . . .å vi som skulle spela Risk!?! Next time!

Igår följde jag med mamma på jazzkonsert ute i Gustavsbergs hamn.
Vi satt utomhus i solnedgången och njöt av röka räkor och vitt vin samtidigt som vi lyssnade på en fantastisk sångerska.
Efter det åkte jag och träffade Bambam!  SAKNAR!!!
Tyvärr blev de bara en pytteliten timme men de kanske ska vara så för att man ska få mersmak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback