Rålis å sen då?!

Det underbara med att vara ledig är att man aldrig vet vart dagen bär av.

I måndags började allt som en lunch på söders uteserveringar, 8 glas senare insåg jag att jag nog måste äta något igen annars slutar kvällen illa.
Adam och jag villade bort oss totalt men hittade tillslut till greken på hörnet. Snackade bort tiden och avslutade med en bio!
Hemma efter ett. . . vad hände?

Igår började allt som en picnic i rålis på dagen. Morten hade med sig fin vin och öl och där blev vi kvar tills vi tog oss till gamla stan för en öl, vidare till Movitz för middag, vidare till söder för mer öl, vidare till hotellet för gin and tonic och där satt jag sen på nattbussen hem.
Jag som inte åkt nattbuss på 5 år. . . . . vad hände?

Men har haft två underbara dagar.
Det går bra nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback