Det blir inte alltid som man tänkt sig -

Försöökte verkligen hålla mig vaken länge igår kväll för att sova länge på morgonen med tanke på att det är dags för ytterligare ett nattpass men kl 23.00 gick det inte längre. Då hade jag ändå pressat upp ögonen tillochfrån genom filmen Gone baby Gone.

Så inte speciellt förvånande vaknade jag självklart halvsju imorse klarvaken! Efter några halvtappra försök att somna om gick jag tillslut upp, gjorde mig en ordentlig frukost som jag åt länge framför nyhetsmorgon å sen försökte jag komma på hur jag skulle aktivera mig resten av dagen innan arbetspasset skulle börja.

Tog mig en löparrunda i det underbara soliga "vårvädret". Ja man kan ju få önska iallafall.
Tillagade en rejäl lunch. Fällde några tårar när Helen Ekholm fullkomligt utklassade i skidskyttet idag och tog guld!
La mig i sängen för att försöka få två timmar sömn men ÅT HELVETE!
En timmes vila var allt det blev så ska bli jääävligt intressant att se hur jag ska klara av denna natt på jobbet.

Nu ska jag så smått röra mig mot jobb!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback