Lärdom -

Idag har jag lärt mig två saker !

1) Fungerar det inte med lite våld så fungerar de med lite till våld.
Har varit på desperat jakt efter en ny hållare till min ipod som jag har när jag springer.
Den jag köpte i thailand för 70 kr för 4 år sedan har gjort sitt men den har varit mer än väl värd sina pengar.
Sicken kvalitet.
Problemet har bara varit att jag har en Ipod nano modell FÖRSTA SOM KOM.
Tillbehör till denna i dagens tekniska samhälle existerar inte. Men på teknikmagasinet hade dom en kvar till reapris för Ipos nano modell SENARE. modell MINDRE!
Jag bad att få prova om den passade och tryckte, insåg direkt att "nu har jag nog köpt den här".
Detta eftersom jag redan pajat sömarna. Men det gick!! Och med hjälp av en skruvmejsel har jag lyckats göra ett hål i tyget för hörlurarna eftersom detta självklart heller inte matchade ;)
MEN NU SÅ ---> Dags att börja röra på fläsket.




2) "JAG SKA INTE GÅ IN PÅ MYRORNA"
Jaha, i väntan på Hillevis syrra för att överlämna lite kvarglömda grejer strosade jag runt i jakan.
Jag gick förbi myrorna en gång och tvingade mig själv förbi. Tänkte jag ska INTE gå in här. Men tiden gick och
gick och snart hade jag avverkat det mesta och så står jag där igen. Utanför ingången till myrorna. Tänker tillslut, en liten titt kan ju inte skada.

ELLER HUR?
Precis på vägen ut därifrån ser jag i ögonvrån någonting som bara drar till sig hela min uppmärksamhet.
Där hängde den, en lite ljus skinnväska som det stod "Hej Sanna, som jag har väntat på att du ska komma och köpa mig" på. Å vem är jag att tacka nej till denna söta lilla väska?? Jag har ju för fan känslor. Så det var bara att gå till kassorna och plocka fram kreditkortet. BRA SANNA ! JÄTTE BRA !

Men titta så fin .

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback