Fyfan -



Vad svårt det är att ta tag i storstädning när man verkligen verkligen är i behov av det.
Man tittar sig omkring och inser att det är så mycket så man vet inte vart man ska börjar å så gör man det inte alls istället.

Men jag måste ju sätta igång.
Jag orkar inte leva i denna svinstia. Å samtidigt orkar inte städa skiten.
Konstigt de där.
Jag är en lat människa som kommer hamna i helvete.
Ja men så är de faktiskt. Jag tror verkligen jag kommer att hamna där.

Men innan jag hamnar där får jag väl se till att leva mitt liv så att jag verkligen verkligen verkligen förtjänar min plats där.

Bör dock börja med att få min bil besiktad vilket ska ske idag.
Annars får Peggy körförbud och det vill vi ju inte.

Å så ska maggie och jag kolla in kungsholmen i löparskorna.
Kan ju bli spännande eftersom jag fortfarande inte riktigt återhämtat mig efter helgen.

GAMLA HEMSKA JAG, hur gammal var jag igen 25 eller 85?
å för alla er besserwissers så ja jag är 24 ÄN SÅLÄNGE !


Puss pusss

Fina Maggie å jag



Kommentarer
Postat av: maggie

Jag kommer alltid vara 24!

2011-05-05 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback