Som jag . . . .

räknat ned till denna dag !

Äntligen har min långledighet dragit igång.
Fast idag hade jag dock en tid bokad på previva för att kontrollera mitt twinrix skydd.
Å som vanligt tänkte jag hur svårt kan det vara att hitta dit med cykeln.
Jag har ju kört förbi där flera gånger. Vet ju EXAKT vart de ligger. . . . . .

Mm. . . eller hur!
Vad som borde varit 15 min cykeltur blev 45 min cykeltur och en väldigt försenad Sanna tyckte det var ytterst stressigt.
Jag, JAG som aldrig är sen!
Det roliga är dock min egen envishet och tilltro till mitt egna lokalsinne för jag VÄGRADE ju stanna och fråga folk vart jag var och hur jag skulle cykla.
Å när jag väl gjorde det insåg jag att jag var ÅT HELVETE FEL!

Men nu är jag hemme, å som jag njuter av att göra absolut ingenting.
Jag ligger i soffan, unnar mig god mat, en nyköpt tidning och känslan av att inte behöva resa sig på många många många timmar.

Men sen så!!!!
DINNER @ Hufvudstaden med bästaste ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback