Well, excuse me?!

Weell HI :D

Igår hände nånting jätte roligt, tyckte jag. Min mamma kollade vad som fanns i frysen och så frågar hon mig
- Sanna vad e de du har i den här plastpåsen?
- Vilken platspåse? det är inte min iallafall
- Jo de måste de ju vara, den fanns inte här innan vi åkte på hockeyturnering men fanns här när vi kom hem?
Efter detta tar min mamma upp denna fulla plastpåse ur frysen och kollar vad det är!
Det visat sig att det ligger gamla kräftskal och servetter och diverse skräp från min kräftskiva!
Hahaha då har nån av mina käära vänner slängt allt i en påse och istället för att slänga det gömt undan det i frysen! Hur F U L L e man då på en skala? Jag har mina aningar om vem de kan ha varit :P

Idag ska prinsessan köra ett pass på friskis . . prinsessan känns som evigheter man blev kallad det . . fast det känns rätt bra att prata om sig själv som prinsessan . . en gång i tiden var man ju det också . .

Jobbsidan idag var mindre givande , gick upp var på centralen kl 7 lämnade centralen kvart i åtta och fick som vanligt promenera hem. Det är äckligt hur svettig man blir av att promenera . Skulle helst ligga ner resten av mitt liv. :P fast det skulle ju inte skada att ligga bredvid någon eller med någon . u s ch snusk!

Well in case you failed to notice,
In case you failed to see,
This is my heart bleeding before you,
This is me down on my knees, and
These foolish games are tearing me apart,
And your thoughtless words are breaking my heart.
You're breaking my heart.




Well, excuse me, guess I've mistaken you for somebody else,
Somebody who gave a damn,
Somebody more like myself.



Kommentarer
Postat av: Ullis

Din idiot hade vilagt skalen i soptunnan hade de luktat apa och dragit till sig massa äckliga djur.
Tur att vissa är pålästa!
Love you puss

2006-10-18 @ 23:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback