G a m e O ve r

jaha .
så vi förlorade.

det var dock rätt väntat.
men jag tyckte vi bjöd på rätt bra motstånd ändå.
vi förlorade med 3-1 och alla deras 3 mål var riktiga skitmål.

det jag vill skriva här är bara det att trots att laget förlorade så såg jag det som en vinst.
jag, personligen gjorde en riktigt jävla bra match. det kändes bara rätt.
jag var först på bollarna, jag var hård, tuff, täckte, tryckte undan. Nästan allt bara gick min väg.
det är just då, under en sån match man får känna på hur det är att duga att räcka till.
man går ut på planen och vet att all den ilska man bär på snart ska få komma ut, genom en glidtackling där eller en putt i ryggen där.
man mår så jävla bra. man springer och springer tills benen inte bär en längre.
man l e v e r -
fan vad jag var bra .


vissa kanske tycker att det är lite tabu att bekräfta sig själv , säga att man själv är bra.
kanske tycker ni att det är upp till andra att säga sånt om en !
men va fan? vad är det för skit.
du kommer ju aldrig må bra eller trivas med dig själv om du inte kan känna och tycka själv att du e bra.

varje morgon brukar jag säga till mig själv, "fan va bra du e Sanna" och sen brukar jag hitta nån liten grej på mig själv som jag tycker om och säga "vilka fina/vackra/snygga (vad de nu är) du har"
oftast brukar jag välja mina händer eller öron :P

men nu ska jag äta lit emer ur min 1 kg godispåse må lite illa och däcka i soffan :P
mp med fotbollsbrudar imorn . . hoppas de slutar bättre än förra veckan

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback