Vad hon inte vet .

Det har hon inte ont av ,

vad hon inte vet  . . . . kan vara våran hemlighet för hon lider inte av vad hon inte vet ;)

Jaha snart mitt i veckan. . Ska bli bjuden på middag imorn kväll sådär mitt i veckan bara känns riktigt lyxigt. Idag var en sån där riktigt "Jävlig dag". Kändes som den aldrig skulle ta slut, dessutom kändes det som att jag inte gjorde nåt annat än skällde och skrek på barnen jag tror att jag blir tröttare på att höra mig själv än vad dom blir. När det var en timme kvar till stängning (jag stängde) var det fortfarande massvis med barn kvar (fler än de borde) och jag kände mig helt färdig. Det var då man gick och satte på Mora träsk skivan varpå jag tillsammans med alla barnen dansade konstant i 30 min till "tigerjakt" innan jag ramlade ihop på golvet ;) Svetten fullkomligt rann över hela mig. Tur att de flesta hade gått hem vid det laget. . .

Efter en snabb och lättlagad middag har jag nu spenderat lite tid på fotbollsplanen och är redo att bege mig mot sängen. Jag har så himla svårt att sova nuförtiden. Bara vrider och vänder. Jag funderar inte ens på nåt speceillt, ofta kan det vara "hm undra vad jag ska laga till middga imorn".
Mår iallafall lite bättre nu efter att ha fått tränat, känner mig redo att gå upp imorgon klockan 6 och möta ännu en arbetsdag! GE MIG HELG :D (vad jag egentligen säger är GE MIG RÖDVIn) ;)


- Ibland när jag ser dig i ögonen känns det som att det bara finns sorgsenhet och uppgivenhet och en känsla av att inte tillhöra någonting, kanske en aning av tomhet. Jag vet att det inte har med mig att göra men jag önskar så att du åtminstonde ville låta mig vara din vän. . Jag vill inget annat än bara få dig att skratta nån gång ibland, vara den där tokiga, knasiga, barnsliga Sanna som jag vet att jag kan vara och iallafall få se dig le. Tro inte att jag vill något annat, jag har det så bra själv, jag skratttar ofta jag har alltid kul och jag skulle så gärna vilja smitta av mig lite, som vän. Det är synd att den där muren inte går att verken klättra över, eller ens spränga. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback