Friday night take me out ;D


Så var det helg.
Näst sista helgen i mars . känns wünderbart .

fredagkvällen blev en trerättersmiddag med Tuula och sedan en heel del vin och Live musik.
det var sjukt mycket folk på PG. heelt galet.
det märks att våren börjar komma och folk smyger sig ut ur sina bon.
Hade iallafall en jäävligt rolig kväll, fick skjuts hem sen med grabbarna och skrattade ihjäl mig
när jocke hoppade ur bilen och ställde sig utanför min ytterdörr och hoppades på att få bli insläppt,

jag sa dock tyvärr att han fick hoppa in i bilen igen och han blev v ä l d i g t ledsen ;)

image19



Idag gick man upp kl 06.00 för att följa med mamma till skärholmens loppmarknad som nu förtiden heter vårby loppmarknad eller nåt sånt.

morsan skulle sälja ut en massa skit som ligger i förrådet.

det är heeelt galet när man kommer dit. folk slänger sig över låderna för att rycka och slita och köpa innan man ens hunnit packa upp eller bestämma sig för ett pris.

Men men jag hade med mig lite avdankade kläder och fick totalt ihop ca 800 kr vilket jag köpte mig en ny klänning för så jag är nöööjd :] .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback