Nyfiken,


Ja då var sommarjobbet slut !!!
Att en hel sommar har passerat och jag undrar vart den tog vägen.

Några avklarade sommarflirtar, nya bekantskaper och några extra kilon har den iallafall bjudit på.
Sommaren vill säga. Ser fram emot en fullspäckad höst.
Målbilder av 15 skott i ringen, ett väl genomfört examensarbete, en överaskningstur som retar gallfeber på mig och så mycket tid över till mina vänner jag bara kan hitta!

Dock är jag jävligt nyfiken på vem som läst min blogg 22 ggr idag?!
Någon som är ivrig på en uppdatering? Någon som känner för att ge sig tillkänna!?

Nu ska jag laga middag. Oxfilé med fransk potatissallad, korka upp en flaska rödvin och fixa ostbrickan!
Njuter till fullo av en sista helg ! Vi ses i höstkylan ! Jag har kirrat mössa och kängor och är redo för att inandas den friska luften och insuga känslan av att livet ändå är precis så som jag vill ha det!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback