jag hatar sånna där strutsar!


Ni vet fåglar som gömmer huvudet i sanden !

Vad är problemet med människor och sanning. Ofta är det sanning med modifikation eller så säger man helst ingenting. Det är jobbigt att prata om vissa saker och de är jobbigt att behöva berätta vissa saker.
Så vad gör man istället?! Jo man stoppar huvudet i sanden, hoppas på att de ska passera förbi obemärkt och lösa sig själv. Säger jag inget kanske personen fattar och så slipper jag ta det där jobbiga!

Men de funkar ju inte så fattar ni väl !!
Sanningen är inte alltid vacker ! Men för i helvete var en vuxen människa, tala om vad som gäller.
Skyffla inte saker under sängen och hoppas att de ligger där tillräckligt för att samla såpass mycket damm att det försvinner bort i glömska!
 
Jag hatar människor som ljuger, men ännu värre är alla dom där som inte säger eller gör någonting alls.
Som inte kan konfrontera, inte kan tala om hur det "egentligen är"

Då blir jag en lite djävul med hornen tydligt utåt !
Ni vill inte se mig så TRUST ME! det är inte roligt.
Jag är nämligen en sån där som kan samla på mig saker under en lång tid (vilket man absolut inte ska för man ska ju "vädra") men sån är jag iallafall men när kannan väl rinner över då kan jag säga att det blir hus i helvete!

Over and Out !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback