Underbara härliga arbetslördag !!

Det är alltid lika roligt att inse att det redan hunnit gå 3 veckor sen senast man jobbade och det är dags för en hel helg i den röda skjortan!
Finns bara ett ord ! --> S e g t ! Tänk så mycket annat jag skulle kunna göra på en helg istället för att sitta och upprepa orden "hej" och "var det bra så" 500000000000000000000 ggr på en dag.

Idag t ex hade jag ju kunnat ligga i sängen, lösa korsord, dricka te ungefär hela dagen, kanske röra mig ut till soffan lagom till kl 20.00 för att se Robinsson finalen!
Det hade ju varit en kvalitetsdag! Eller nja kanske inte, men jämfört med 10 timmar i en lite lätt ihopkrymt sittställning med bittra kunder så låter det ju som det.

Jag tog mig hur som helst upp tidigt för att hinna till gymet och plåga mig själv innan.
60 min på löpbandet gav mig en kurrande mage och värk i ben vilket resulterat i att det ser ut som jag skitit på mig varje gång jag tvingas gå. KUL!

 



Nu är iallafall arbetsdagen slut, kl är efter tio och jag hinner med en timme eller två i soffan med en kopp te och Lindts dark chocholate sea salt ! Väl värt !!

O




OVER AND OUT -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback