Snart dags att börja arbeta för pengarna.


Idag är sista dagen ledigt innan sommarjobbet ska sätta igång. Känns ju sådär att det fina vädret kommer samma dag som jag ska spendera timmar efter timmar inomhus!

Började dagen med en hejdundrandes frukost (när gör jag inte det?)



Mm. . . Havregrynsgröt och jordgubbar! SOMMAR!
kokt ägg och ett par koppar kaffe på det.


Igår var en bitterhetens dag! Drabbades av ett enormt stort I-lands problem. Har hittat en klänning på Indiska som jag bara SKA HA, var igår runt i totalt 8 indiska butiker i hela storstockholm. Tog mig fan hela dagen!
Hitta jag någon klänning? NEJ!
Grinig som få åkte jag hem och lagade mig en redig middag och spenderade resten av kvällen i soffan.


Nån som lyckats få tag i denna klänning och som vill sälja den?! 
GE MIG!?!


Idag ska det storstädas! Lika roligt som alltid, sen ska det bakas rabarberpaj och avnjutas ett glas rosé eller två.
Det är sommar det!
Tillskillnad från kvinnan jag såg på stan igår vid lunchtid. Hon satt med gin flaskan i ena handen och en spriteflaska i den andra och tog en klunk från vardera flaska hela tiden. Tur att man inte hamnat där än.

Hade BTW en sån fruktansvärt hemsk dröm i natt. Vet inte varför men åter igen lyckades du såra mig så jag helst ville försvinna från denna jord. Tur att det bara var en dröm. . . . . . eller??

OVER AND OUT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback