Ny dag i sänder -


I går kväll var det helt enkelt omöjligt att sova. Jag vrev och jag vände på mig timme efter timmer.
Jag var uppe och vandrade i lägenheten, drack vatten, hämtade penna och papper och antecknade en miljard tankar och funderingar. Tillslut sådär i gryningen kom jag till ro, både i kropp och själv. Jag insåg att jag helt enkelt måste fokusera framåt och inte bakåt. Just där och då, i gryningens timmar insåg jag att det jag sa innan stämmer. Jag har satt mig på de där planet och nu har det precis lämnat marken . . . påväg till nya och bättre platser!

Och imorse när jag vaknade efter några få timmars sömn vaknade jag med ett leende på läpparna.
Tyckte att det kändes som de skulle bli en underbar dag . . . äntligen har jag gjort de jag borde gjort för länge länge sen. . . . . your lost !





Kommentarer
Postat av: Master Oogway

"Yesterday is History, Tomorrow is a Mystery, but Today is a Gift, Thats why it's called The Present"

2010-10-26 @ 19:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback