Ett litet mirakel -

Igår fick jag äntligen träffa min underbara fantastiskt vackra vän Ingela och hennes mirakel!
En urläcker fiskgratäng till lunch och sedan hem himmelsk kladdkaka till efterätt! En helt vanlig torsdag mitt på dagen liksom! Man kunde ha det sämre.

Tiden gick alldeles för fort och jag längtar redan till nästan gång! Detta trots att jag knappt kunde gå efter att jag lämnat Ingelas lägenhet.
Anledning!??
PROPPMÄTT! Jag bara gick och smygrapade och kände mig dåst.

Tog mig till stora staden istället och promenerade lite längs drottninggatan i solen.
Det är mitten på november men vissa dagar är bara fantastiska!

Kvällen avslutades med kantarellrisotto, hembakat bröd, och massor av rödvin!

BRA LEDIG DAG!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback