sjukt bra floow -

Hade två riktiga kanondagar då jag var ledig !
Onsdagen började jag med en långfrukost för att njuta en ledig dag. Därefter begav jag mig till gymet!
Jag var sjukt laddad och såg fram emot passet. Det går bra nu!
Hem snabbt och fixa lite käk innan jag nyduschad begav mig till stan för att få en pedikyr :)

Min "må bra dag" fortsatte sedan på café 60  där jag satt själv och drack te och smoothie och smaskade på nötter samtidigt som jag läste en bok. Det är inget fel att vara ensam, bara helt ljuvligt.
Tillslut åkte jag till Gamla stan för att äta middag med fina Emelie, Josse och Jesse :)!
God middag och lite vin ledde sedan vidare till Underbara bar och musikkollektivets spelning!
BRA DAG nr1

Torsdagen inleddes med en tidig morgonpromenad med Frida, Emma och Emma.
Därefter blev det låång frukost och mys med tända ljus i soffan!
Begav mig sedan till gymet igen lika taggad! Bra pass och en hungrig Sanna tryckte i sig en proteinshake innan jag fortsatte till Willy's för inhandling till kvällens middag och eftermiddagens bakande.

Väl hemma bakades det saffranssbullar med vaniljfyllning hela eftermiddagen!
Lillebror kom och hjälpte till i slutet med pensling och gräddning :P tyypiskt!

Sen avslutades kvällen hos pappa då jag och bror min bjöd honom på trerätters middag som en försenad farsdag present!
BRA DAG nr2.

Idag inledde jag morgonen med en promenad i väntan på att Frida skulle få sova lite till (jag är ju så sjukt morgonpigg). Sedan blev de frukost och en tur till outleten!
Köpte nya handskar till gymet och en julklapp till mig själv !!! EN SUPERFIN LÖPARRYGGSÄCK!
Nu äntligen ska det börjas med transportlöpning! Längtar redan till imorn! Tror jag hinner testa den till jakan fram och tillbaka!

Sedan gjorde jag en snabbvisit på gymet innan jag åkte hem och gjorde matlådor för helgens jobb.
Duschade och la mig på soffan och satte på Love actually. Halvslumrade hela filmen vilket jag behövde eftersom jag nu suttit på jobb i 10 timmar!
Snart är det hem och sova lite!

Imorn ska det packas för LONDON! sedan hoppas jag hinna testa min nya ryggsäck och ladda om för en ny natt på jobbet!
Bara 2 dagar till resa nu!
LÄNGTAR !


Juste, glömde säga att jag har det förjävla bra i mitt liv just nu!

SEEE YAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback