@ the gym -

Efter en lång och lyxig fredagsfrukost begav jag mig ut på lite shopping inför kvällens tapas kväll!
Kommer garanterat äta ihjäl mig ännu en dag! Blir tredje i rad.
Till det kan sägas att jag är inne i någon form att pepparkaksbeorende.
Pepparkakorna åker fram varje kväll och det finns inget stopp i mig! Men det är ju så gott!
Å så mycke "må bra känsla" av att äta dom. Förknippar det med jul, kärlek och bra tider.

Kändes jävligt bra på gymet.
Är inne i ett flow när jag liksom varje dag längtar till nästa dag när jag ska få träna igen.
Det händer inte ofta men kul dom perioder det blir så!

Nu ska jag inta soffan och bara njuta tills de är dags att fixa inför kvällsmiddagen och Idol!

Kärlek -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback