Back on track -

Sådärja.
Sjukdomen släppte snabbt! Var egentligen bara söndagen som var piss.
Måndagen blev ändå lugn med massa pysslande och lite shopping (mest mat SUPRISE?) Sanna gillar mat!

Tisdagen var en underbar dag!!!
Uppe tidigt, utvilad, pigg, som en ny människa!
Jag åt en låång frukost, läste lite i olika damblaskor, pysslade, drog till gymet och körde ett monsterpass (definitivt frisk!!!) sedan blev det lyxlunch med mig själv, te och nya topphälsa tidningen i soffan ända tills fina Mägs å Stina dök upp för en PW och middag till levande ljus :) Kunde inte haft en bättre ledig dag innan jobbet satte igång igen.

Som vanligt jobbdagar bara försvinner dom!
Igår var en sjukt rolig dag på jobbet med många konstiga sammanträffande. Ännu ett träningspass efter det och sen däckade jag i soffan till den underbart vackra filmen Billy Elliot.

Torsdag, idag, JOBB?! Dagen bara försvann, kände att det var en bra dag redan på förmiddagen och unnade mig en chailatte på espresso house :) Såg när den var slut att den innehåller 500 kcl typ 2 Magnum glassar!? Galet :D MEN GOTT! Å torsdagen blev bra. Hamnade på övertid och tänkte positivt (dvs extra cash i kassan).
Nu är jag hemma! Har diskat, lagat middag och matlådor, skriver lite här och snart är det Anna Skipper på tv och nya avsnitt av Criminal minds! :D

Å snart kan till och med jag få känna av fredagskänsla innför en ledig helg!
Helgen är proppad med saker att göra and I LIKE IT :P

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback