Gåshud och lite lätt illamående!

Fick Sms från min mamma som frågade om jag hört om tjejen på häktet i huddingen som blivit ihjälslagen.

Blev alldeles till mig och gick in på Aftonbladet för att läsa. 



Ur Aftonbladet:

"Polisen fick larmet strax före 11 på måndagsförmiddagen. Dådet skedde när den 28-åriga mannen skulle gå ut på rökpaus.

Två kvinnliga vårdare följde med honom ut på rastgården.

– Då slet han tag i en av vårdarnas batonger och började slå med den, säger en uppgiftslämnare. En av vårdarna sprang då därifrån, säger en av Aftonbladets källor.

"Matade slag mot huvud"

En kvinna i 25-årsåldern avled senare på rastgården till följd av sina skador.

Våldet mot den kvinnliga kriminalvårdaren beskrivs som närmast besinningslöst.

– När larmchefen anlände stod gärningsmannen fortfarande och matade slag mot hennes huvud, säger en av Aftonbladets källor."





Fan, min gamla arbetsplats. Kan mycket väl vara en gammak arbetskollega.
Har gåshud och kände hur jag blev lätt illamående.
Så fruktansvärt.
Det hade kunnat varit jag?!


Kommentarer
Postat av: Sanna N

Var precis min tanke när jag läste det på Aftonbladet. Det kunde ha varit Sanna. Usch riktigt hemskt :(

2011-10-03 @ 18:44:00
Postat av: maggie

Helt sjuukt!!

Tänkte också på dig när jag hörde om det :(

2011-10-04 @ 15:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback