If you want it,

don't think you'll ever get it . . .

Tack alla underbara människor för en härlig kväll i nyblivna 20-åringars tecken . . . . trots att jag tycker att maten på hard rock var under all kritik. Med tanke på den summa pengar som en rätt gick lös på borde det varit bra mycket mer än en lite tallrik mat, mindre än en meny på macke donken. . men men inte gick jag därifrån hungrig iallafall snarare tvärtom. En Baileys på maten var precis vad som behövdes :D

Trist bara att jag har så dålig karaktär, jag är en svag människa som låter en kväll förstöras av en jävla idiot till?! Ah vi låter det vara osagt va, kan få förstöra så mycket, det är inte så kul när ens vänner undrar varför man gråter gömd under en trappa vid toaletterna på ett uteställe men det ska bli ändring på det nu. Jag har alltid trott att jag varit den hårda, den kalla, den skoningslösa. Snarare är det tvärtom! MEN!! nu är allt raderat det finns ingenting kvar inte ens nån gammal bild. Ikväll bestämde jag mig, fy fan för å bli som dig, så bitter att du inte ens kan se andras människors lidande . . .

Now you're gone . . på ett helt annat sätt än vad Whitesnake antyder i sin sång .

Hur illa, hur hemsk jag än varit en gång i tiden kan jag svära på att jag idag för det första är en ny människa, för det andra inte ens då och verkligen inte idag skulle jag ens komma på tanken att fullkomligt krossa på det sättet .  Precis när jag nästan från att ha kravlat på marken tagit mig upp till stående igen så gör du så . . CRASH BOOM BANG . . .
I hope I never ever have to see you again BUT if I do!! A slap in the face would not be far away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback