Time to heal


Alla vet säkert att man inte alltid kan få de man vill ha. Så e de bara, frågan är bara:
Om man inte kan få de man vill ha nöjer man sig med de näst bästa eller struntar man i de helt!?
Kan man någonsin bli lika glad, lika lycklig och lika tillfredställd även om man inte får det man allra helst vill ha?! Jag vet inte . . . ibland kanske vi använder något mindre bra som substitut men håller de? Tröttnar man inte och inser att; de här var ju inte alls det jag egentligen ville ha.

Man kan inte få allt men jag tror nog att om jag inte kan få de jag allra helst vill ha så vill jag nog inte ha något liknande heller då blir jag hellre utan.

Ser fram emot en underbar helg by the way med start imorgon! : P
You make me happy!

Wow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback