Vart tog helgen vägen!?

Helt otroligt att det redan är söndag kväll vilket innebär att imorgon bitti ska man upp igen tidigt för att ta sig till jobbet . . Jag fattar inte att den här helgen har gått så himla fort. Jag som hade tusen saker planerade som jag "måste göra i helgen" har knappt hunnit med en enda av dom "måste punkterna". I fredags blev de ju lite extra jobb så där gick den "lediga tiden" och på kvällen blev det tacomiddag hos Frida Där vi visade grabbarna vart skåpet ska stå :P Efter en jämn start i början drog jag och Frida iväg för att komma överlägset i mål! Måste vara våra otroligt konstnärliga talanger :P ( Vi spelade skissa å gissa ) :D . .
Efter det och ett lite sluddrigare tal körde vi Galenpanna även där slutadejag som segrare :D

På lördagen var det tänkt att jag skulle hinna en massa också men allt tar så mycekt längre tid än tidsoptimisten Sanna räknar med så efter en halvdann städning och en tur till OBS för lite storhandling hann jag bara hem och käka och packa väskan innan det var dags att spendera hela lördagkvällen i en skolgympasal där vi hade fotbollsturnering! Om jag gjorde mål? Nej! Men det var de väl ingen som trott heller . . Tyvärr måste jag säga ochi motsats till mina förväntningar gick vi till slutspel, slutspel som skulle spelas idag söndag! Och däääär försvann min "göra allt jag inte hunnit tidigare ihelgen dag" . Så efter att ha kommit hem kl 2 och sedan upp kl 8 för att åka iväg igen är man rätt slut , d v s att den där sista delen av städningen, tankandet av bilen julpysslet osv fick lida.

Men jag hann med att se på starten av ONE TREE HILL! ---> b ä s t a
och dricka 2 koppar kaffe med 3 lussebullar till :P . det smakar alltid som bäst när man bakat dom själv :P

Nu blir det nog till att krypa ner i den nybäddade sängen och njuta den sista timmen innan sömnen faller på och det är dags att starta en ny tung vecka . . .

Everything I am,
And everything in me,
Wants to be the one you wanted me to be.
I’m alive but I’m alone,
Part of me is fighting this but part of me is gone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback