What a day !

UFF idag har inte arit rolig, en enda stor bakfylla skulle jag vilja säga. Kom hem vid femtiden imorse och skulle upp halvnio för attåka till stan på mellandagsrea. UFF! Det var 50% på alla pilgrims smycken på Debenhaums och fruktansvärt mycket folk. Det är i´nte kul att vara bland massa folk när du är sådär äääckligt bakis ;) , usch.  De a så man gick runt och allt snurrade fortfarande :P
Kom hem för att ha en trevlig lunch med morbror å hans fru men efter det ble det sängen!! . Nu har jag sovit 3 timmar till men är fortfarande heelt slut, väldigt snurrig och fortfarande illamående!

Till saken hör dock att jag hade en riktig toppenkväll igår, en sån kväll där tiden bara rinner iväg man tittar aldrig på klockan för en sekund de känns som att allt under hela kvällen utspelar sig på en timme typ.
Till saken hör kanske också att jag hade en heel del alkohol i mig men som sagt verkligen en superrolig kväll. . Bra mycket bättre än att köa en timme på terassen i kungsängen för att sen få reda på att insläppet är stoppat!

Nu ska jag till Kista och se om jag hitta mer på mellandagsrean trots att rean tamefan är usel JÄMT! inte ett plagg hittar man, bara dyra andra plagg som inte alls är reade!

pussåheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback