I know there must be something better !

Vad händer med mig? Vem är jag?!

Känner inte igen mig själv längre, jag som var den mest shoppingberoende människan jag kände har nu gått till att jag inte kan handla alls . Jag klarar inte ens att ta av mig mina egna kläder i dom där äckligt hemska provrummen, jag går in med alla miljoner plagg jag plockat på mig, möter min spegelbild och vänder genast., Det finns inget som passar mig längre . . Min kropp är inte gjord för dagens mode : S

Men pengar spenderar jag ändå . . gärna på julklappar till andra eller på Cd skivor och böcker.
Tycker om att skämma bort mig själv lite också , på fredag ska jag t ex unna mig en ansiktsbehandling.
har aldrig gjort det förrut men det är säkert uppfriskande . . . Ska baka lussebullar också på fredag och förka sätta nejlikor i apelsiner. Finns det någon härligare juldoft?! . Sen kommer det där tråkiga som att adventsstädning . .

Jag kan säga att jag iallafall var grymt imponerad igår när lillebror hade städat hela huset ! han som aldrig ens städat sitt rum förrut . . damn impressing .
Städningen för min egen del går mest backwards . Usch! Jag har upptäckt att jag använder läskigt mycket engelska ord när jag ska uttrycka mig nuförtiden, Jag kommer helt enkelt inte på det svenska utan det första som ploppar upp och ibland det enda är det engelska . . Wierd . Yrkesskada I guess

You can't hide your lyin' eyes
And your smile is a thin disguise
I thought by now you'd realize
There ain't no way to hide your lyin eyes


You set it up so well, so carefully
Ain't it funny how your new life didn't change things
You're still the same old girl you used to be


Christmas will come and it will pass but where will I end up?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback