Saker att göra med ett trosskydd

Så var man färdigpackad :D Gick rätt snabbt ändå hann med 5 koppar kaffe också.
Idag i simhallen höll jag dessutom på att få mitt livs chock. När jag som bäst ligger där och sprattlar runt i bassängen kommer det en människa gående med gigantiska hängbröst å jag menar verlkigen gigantiska!! i typ 70 års åldern!! Jag kunde inte för mitt liv förstå hur en kvinna kunde få gå och sklta med sina tuttar på en kommunal och offentlig simhall. . . det tog mig ca 3 min innan jag förstod att denna "kvinna" med de "gigantiska hängbrösten" inte var en kvinna utan en gammal gubbe!! Jag menar han var inte "fet" han hade bara världens tuttar! Hormontillskott när man är 70 ??????

Sådär åter till dagens rubrik!

Saker du kan göra med ett . . . . . trosskydd!

* Gör läckra inbjudningskort som dina gäster kan fästa på kylen, instrumentbräda eller datorn och därigenom påminnas om den kommande tillställningen.

* Dela ut och använd som namnbrickor vid företagsevenemang

* Skapa annorlunda och personliga servettringar till dina formella middagsbjudningar

* Använd som "ölhållare" för att behålla händerna varma och ölen kall.

* Använd ett gäng som partyblöja så slipper du de oändligt långa toalettköerna.

* Råkar du ut för ett oväntat romantiskt sammanträffande ta hjälp av baksidans klister för en sista-minuten-bikinivaxning

* Skriv "Stör ej " och klistra på dörrhandtaget när du ska utforska värdens rum.

* Använd som blockerare mellan dörr och dörrpost ( när du vill gå ut men gärna komma igen när du behagar )

'* Använd att torka pannan med efter en het dansjour eller någon annan svettig partyaktivitet.

* Fäst en på varje skinka för att undvika kontakt med kalla och/eller otäcka toalettsitsar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback