What a beautiful morning -

Nu brukar det normalt sett vara helg för mig MEN, imorn blir det jobb iallafall för dom behövde extra hjälp på skolan där jag jobbar , så ingen helg riktigt än .

Bakar just nu lussebullar och det doftar ljuvligt gott i hela huset! Ska se till att storstäda ordntligt i helgen också och få upp alla julsaker. Saknas bara lite snö. . . ingen riktig jul och ingen riktig första advent utan snö. Ska göra min egen lingonriskrans nu också får se hur det går kan ju inte säga att man är en mästare i julpyssel direkt. Var på Ikea förra helgen dessutom och köpte jätte fina ljus och andra juliga saker i guld och silver som jag ska dekorera mitt rum med. :D

Idag är jag dessutom grymt nöjd med mig själv :P . På jobbet idag var det två stycken killar från nån ventilationsfirma där för att titta och fixa och dona och jag kan ju säga att det är inte ofta, snarare aldrig tidigare hänt att det på jobbet funnits killar, killar i hyffsat ung ålder som är värda att titta på :D . Den ena killen var rätt söt och helt plötsligt slog mig tanken att jag alltid gått och funderat på hur det känns att bara gå fram till en kille och ge honom en lapp med namn och telefonnummer på. Så jag satt där med barnen vid mellis och velade lääänge, tillslut tänkte jag nä nu jävlar ska jag våga mig på nåt jag aldrig tidigare vågat . Så jag tog en lapp skrev mitt telefonnummer lämnade till ena killen och gick sen iväg för att ha fritidsgympa med barnen :P .
JAG VÅGADE!!! Vilken seger . . .

Lite senare under kvällen fick jag ett sms
"Hej Sanna. Mitt namn är Jimmy, jag som jobbade i skolköket. jag tyckte det var jättekul att du gav mig ditt nummer men tyvärr måste jag säga att jag har flickvän och dessutom ett barn. Men en så söt tjej som du kan ju inte ha problem att hitta nån annan kille många kramar jimmy!"

De a ju gulligt! :D . jag kan meddela att killen sågut att vara yngre än mig men vissa skaffar ju barn tidigt. Egentligen spelade de ingen störra roll men de va ju kul att han iallafall skrev nåt men mest stolt är jag över att jag överskred mina egna gränser !
Inget kan förstöra den här dagen även om den snart är över!!


--- >a tiger in a cage
can never see the sun
this diva needs her stage baby
lets have fun
you are the one i choose
no way, can i be what i'm not

take me for what i am
who i was ment to be
and if you give a damn
take me baby or leave me

guess you're leaving!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback