What a Bitch!


Vilken liten ragata jag är! Ibland har jag bara lust att skrika slå strypa dessa 8 och 9 åringar som jag jobbar med.
Att ungar kan vara så uppkäftiga jag fattar inte! Börjar bli så rysligt trött på det mesta just nu, vet inte vad jag ska hitta på för att rycka upp mitt liv lite.

Bara 2 veckor kvar tills 20 års dan. . . Inte ens liiiite spännande känns det . Allt är bara så tråkigt och likgiltigt , när jag väl kommer hem från jobbet ligger jag i min säng och stirrar i taket .  Inte speciellt givande. 
Idag ska jag prova mig på att binda en egen lingonriskrans har varit i skogen och plockat ris, kom en fisförnäm dam som inte tyckte om att en hel skolklass kom för att plocka hennes! observera! HENNES! trattkantareller i en allmän skog!!! inte för att vi ens plockade trattkantareller MEN HALLLÅÅÅÅ!??!!

Snart är dock även denna vecka slut . Blir riktigt myshelg med julpyssel uppsättning av julateraljer lussebullbakning och sällskapsspel i skälby ;) .  Rappakalja och galenpanna och diverse galna upptåg. 
Hinner med lite fotbollscup och dessutom en hel söndag att bara njuta av att första advent är här och att det är tid att gå vidare :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback