Whatever it takes


lord, can you hear me?

på festen idag lärde jag mig skillnad på att fylla sina behov och att att bli fylld av sina behov .
jag spenderade 3 timmars rus med att hålla mig ifrån min mobil, för det är inte värt det. Varför plågar jag mig själv?! Låt det passera låt det falla i glömska, vad du tror är bara drömmar var du önskar är bara drömmar, aldrig igen får du tillåta dig själv att visa dig svag för du är allt annat än svag.
Jag kom hem av en anledning, jag åker av samma anledning, jag hatar det faktum att jag älskar .

A heart may freeze or it can burn . This winter it's as frozen as the snow . Goodbye sweet mine, mever forget my heartbaeats rhyme.
jag kommer aldrig symbolisera trygghet, snarare impuls och otrygghet. .  . jag är inte värd det, men kanske att någon ger mig chansen att visa kärlek. . . på otrygga vilkor men istället visar dig världen, såsom den borde vara såsom den kan vara


HOW DO YOU MEASURE A YEAR IN LIFE?
in daylights in sunsets in cups of coffe?
how about in love?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback