why does distance make you wise?


Jag vet att jag många gånger i mitt liv varit en riktig skitstövel, behandlat människor på sätt som dom kanske inte förtjänat, jag vet om det nu men som jag och Emelie disskuterade man är inte mer än man kan ändra sig. Alla människor har en förmåga att ändras, kanske inser man själv att man beter/betett sig på ett väldigt dåligt sätt och sen arbetar sig uppåt till att bli den människa man vill vara.

PÅ min reseledarutbildning hade vi en del som handlade om just det. Vi fick alla göra en transaktionsanalys som gav en hint om hur vi är som människor. Vi fick sen arbeta länge med hur vi skulle vilja vara, hur vi är och hur vi ska gå till väga för att bli den vi vill vara.

Vi är inte mer än människor och alla människor är värda en andra chans eller en tredje eller en fjärde för människor kan faktiskt ändra sig. det är bara idiotisk stolthet ( i vissa fall) eller någon annan idiotisk anledning som håller oss ifrån människor vi en gång kanske inte alls tyckt om men som ett år senare eller kanske 3 år senare visar sig bli en väldigt nära vän, man vet inte förrän man gett det en chans.

Your Eyes
As We Said Our Goodbyes
Can't Get Them Out Of My Mind
And I Find I Can't Hide from
Your Eyes
The Ones That Took Me By Surprise
The Night You Came Into My Life
Where There's Moonlight
I See Your Eyes

How'd I Let You Slip Away
When I'm Longing So To Hold You
Now I'd Die For One More Day
'Cause There's Something I Should
Have Told You
Yes There's Something I Should Have
Told You

When I Looked Into Your Eyes
Why Does Distance Make Us Wise?
You Were The Song All Along
And Before The Song Dies

I Should Tell You I Should Tell You
I Have Always Loved You
You Can See It In My Eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback