Take me of that pedestal . I wear no halo

Uff den här morgonen var s e g !! Var ju tvingen att kolla på Prison Break igår, sen råkade jag göra det hos Ullis vilket gjorde att jag efter de måste ta mig hem, sen var jag tvungen att packa ur träningsväskan fixa lite små grejer ja ni vet hur det är. Så sömnen fick lida även denna natt. 05.15 är verkligen smärtsamt tidigt. Men man får ju iallafall dricka en hel del kaffe är man väl kommer till jobbet.
På vägen hem lyckades jag äntligen samla kraft till att besöka Tuulia i kyrkan, hon var väldigt nyfiken på hur jag haft det, bjöd tillochmed på lunch! V ä r s t a , för en nästintill pank Sanna så kunde de inte bli mycket bättre :D Ska nog försöka hinna med att vara lite konfirmandledare i år igen . Känns som det varit ett bra tag sen. Det är givande och bra att göra någonting nu när arbetslösheten ständigt gör sig påmind.

När jag väl kom hem blev de dags för en liten Power nap . Trodde jag ja! Sov tydligen i 3 timmar . Känns väl inte jätte bra kanske nu kommer jag ju inte kunna sova ikväll heller!

By the way så hatar jag SL! All form av kommunistiskt jävla samåkande!!! Går det någonsin en dag utan att det krånglar? Idag njöt jag äntligen av att jag skulle hinna med ett tåg hem som matchade mina bussar ( inte alltid kul att bo på landet ) men NEJ! all ström var plötsligt avstängd och vi var stående på centralen!
Det fick helt enkelt bli en promenad igen eftersom jag var för snål för att slösa ännu 10 kr på att ta bussen då tidsstämpeln gått ut efter all väntan. Bitter? JA . . Snål? JA Lat? Ja egentligen men snålheten vann :D
Mogen? Njaa inte lika M O G EN som ZZZZiiiimon

När är det egentligen H E L G? :D

You still believe you love him I still believe I'm right
You're lost and I can't find you You're somewhere in the night
We've got nothing left to talk about This time it's goodbye
But you can't hurt me anymore I've no more chance to cry
Walk away Gonna build our plans to start again
Walk away We're gonna turn our backs on love
And walk away  Captivated by you
I'm reaching for your love Living in your shadow
But that was not enough You don't seem to care about
The reasons that I give We'll go fall in love again
Survivors always live 
Walk away Gonna build our plans to start again
Walk away We're gonna turn our backs on love

I am broken by your words
But I love you still
Walk away



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback