whitout reasonable doubt .

Varför går helgen så fort när veckorna går så långsamt?
Såg nu att jag tydligen skrivit ett inlägg igår natt :D har dock svaga minnen av att jag skrivit det . . .
Idag har mamma och jag gjort ett besök på hem och villa mässan,
där kunde man för endast 40 kr få väga sig! mouhaha vem kunde tacka nej till det?Så fick man en liten lapp med hur mycket fett man har i kroppen och muskler osv . Skräckinjagande . . usch .  . hur kommer jag att vara om 2 år? Dags att faktiskt börja träna lite. Tanten som gjorde mätningen skrattade när hon såg mina resultat och sa att jag hade bland de lägsta resultatet på armmuskler hon sett!!¨Ja, men hur kul är det att vara på gymmet då?? :P Tydligen måste jag dock hitta ett sätt att få de till något roligare så jag kan bygga på dom för tillfället icke existernade armmusklerna. Vore ju roligare om man kunde träna med någon som faktiskt visste nåt om hur man använder maskiner på ett gym eller hur man ska göra för att börja bygga nån form av muskler. Själv är man mest ett fladdrande paket .

Såg en alldeles liten nykläckt bebis också, att man vågar ta med sig en sån liten en på ett ställe där det fullkomligt kryllar av människor det var helt sjukt mycket folk.
Det fick mig iallafall att tänka på mitt lilla kusinbarn Gustav. Måste försöka hinna med att hälsa på snart igen innan han blir allt för stor :D
Det är egentligen helt fantastiskt, min kusin Lars (Gustavs pappa) träffade sin tjej Ullis när dom var 14 år och konfimerades tillsammans. Då fick dom ihop det och nu är dom över 30 och har hållit ihop sedan dess?! Detta trots att Ullis studerade ett år i Kanada efter gymnasiet varpå hon sa till Lars att han inte borde vänta på henne för att ett år var lång tid, men Lars han väntade tålmodigt sa att hon var den enda i hans liv. Och sen när hon kom hem åkte han ett år till forna jugoslavien för utlandstjänst med sitt liv satt på spel men UIlis hon väntade där hemma på den kille som just spenderat ett år med att vänta på henne och nu sisådär 16 år senare är dom fortfarande tillsammans, ska gifta sig nästa sommar och i våras föddes lilla Gustav.  Fantastiskt att man kan hålla ihop sålänge och ta sig igenom de mest händelserika åren i sitt liv och samtidigt veta att den ena personen är den ende. . . .
Mer än bara vackra ord :)

Dags att försöka få lite sömn . . brukar inte bli så mycket nuförtiden . . . har kommit in i dåliga vanor med alldeles för mycket tankar innan läggdags vilket gör att hur du en försöker lyckas du aldrig somna . . du tänker och du vrider dig och du funderar och du reser dig och du lägger dig och så kan det hålla på : S

Men som sagt imorgon är en ny dag, nya utmaningar, det är aldrig försent att starta om på nytt, misstag de gör vi alla det är som sagt mänskligt men man kan inte älta dom för alltid då orkar man inte särsklit länge utan istället är det bara att inse att varje dag är en ny dag att börja leva ditt liv fullt ut, varje dag är en ny dag att glömma sina misstag och starta om från början :D . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback