Back to buisness - but not for long -


så var långhelgen REDAN förbi ,
efter 2 sköna fyllekvällar har det bara blivit till att umgås med nära och kära .
ätit påskmat, godis, kakor, bullar, rödvin, ja diverse.
har faktiskt kollar på en heeel film på Tv i lördags. satt med familjen och kollade. jag som annars spenderar max en timme i veckan framför tvn.
det krööp lite i benen och jag fick ta några bensträckare men annars tog jag mig igenom hela filmen :D

igår hade jag en heldag med brodern min. hjälpte honom att rensa sin garderob, tog en tur till kista för att shoppa lite nytt till hans garderob och på kvällen sen gick vi på bio.
läskigt att han börjar bli så stor nu att man kan börja umgås på samma villkor.
tänk när lillen blír 18 då jäävlar :P .

idag passade jag på att träffa frida lite, tog en tur till kista IGEN! köpte mig en deel nya underkläder , välbehövligt men mycket pengar för "tråkiga saker" .
efter det beställde jag och johan hem lite Thaimat - mums - tyvärr tog jag miste på en bit som jag trodde var röd paprika men det var röd chili och tuggade glatt tills det helt plötsligt fullkomligt sprutade eld ur  munnen på mig!
FYFAN säger jag bara , fick hälla i mig litervis med mjölk och vatten men de hjälpte inte, ena ´sidan blev helt förlamad under resten av kvällen och det gjorde rysligt ont.
kalla mig känslig men FYYYY *piiiip*
Vi spelade iallafall en omgång tvåmansvist och jag VANN (som vanligt) ;)

bara 3 ½ dagar på jobbet den här veckan sen blir det till att packa väskan för på söndag bär det av :]
seeee ya

image28

"I have to go home"

- You are home . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback