i'm not sure we're ment to be togehter



anymore . . .

idag tog jag mig en snabbis till kistacentrum trots att vädret mest inbjöd till att spendera så mycket tid som möjligt utomhus. hela dagen har bara varit härliga och ljuva tankar om tiden som vi har --> framför oss.
alla underbara grillkvällar, vinpimplande till tidig gryning och härligt kittlande gräs under bara fötter.
snart är vi där, snart är jag där.

Iallafall I en butik jag var inne i så blev jag nästintill uppraggad av den kvinnliga expediten. hm, kanske borde fundera på min approach ; ]



image48

Efterfest på eran balkong?
hahah sådär kan det se ut när vi kör efterfest, klockan är väl 6 på morgonen men va fan fullt ös medvetslös.
Mats var fan en naturbegåvning p åTwister, även om Frida is the champ .
jag är mest bara phet ;) höll mig till rödvin och ostbricka .





- If you want it
Come and get it
Crying out loud
The love that I was
Giving you was
Never in doubt
Let go of your heart
Let go of your head
And feel it now -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback