Me <-- the easterwitch


Halva veckan avklarad .
nästan mer än så eftersom jag slutar redan halvtolv på tors .
är dock riktigt trött men måste ladda ordentligt nu innför matchen
möter som sagt ett grymt mycket bättre lag än oss så det kommer bli en jävligt tuff match ,

man märker att det snart är påsk :P
har säkert tryckt i mig ett antal kg lösgodis redan och det är inte ens skärtorsdag. :P
mums mums

imorn ska jag vara påskkärring på  jobbet och komma med lite godis till dom små krypen :P
sen bli det påskbord till lunch! eller njeah det ska bli skinka! mimosa sallad! potatis och sill inte mycket till påsklunch tycker jag .

på skärtorsdan blir de fest efter träningen iallagall i g e n :D lär ju bli MP i g e n nära och bra! :P
sen långfredagen , hm ja vad säger man inte om lite rödvin :P kakan och sanna ska göra PG mouhahah . .

nä dags att ladda!
glad påsk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback