somethings going on -


Så var vi där igen,
what to do, where to go.

livet var planerat, flytt, jobb osv -
men vissa saker ändrar sig bra fort,
jag insåg att jag mitt i livet , jag har inget som håller mig här
såklart mina älskade vänner men dom finns förhoppningsvis kvar nästa vår också.
Jag insåg att anledningen till att jag ville finnas kvar här i sthlm var någonting som mitt förnuft för länge sedan sagt aldrig skulle inträffa men hoppet i hjärtat liksom vägrade släppa taget. . .
Men verkligeheten slår hårt ibland. Jag insåg med ens att det inte finns något kvar,
allt är en overklig dröm som inte kommer att slå in.
jag kan inte stanna kvar pga av tomma luftslott som bara finns i mina egna drömmar.

Den 12 oktober kommer jag därför att befinna mig i ett varmt land som kallas thailand.
det är dags att ge sig iväg igen. kanske lyckas hitta nya luftslott och nya drömmar.
det blir till att återgå till resedagboken och inte förrän april 2008 kommer jag igen att sätta mina fötter i detta underbara land kallat Sverige :] .
Då är det förhoppnings en grönskande vår och en bra årstid att börja fatta nya beslut.

Vi ses :]

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback