I have no regrets : ]

I'm just not sad anymore :P . .
Fy fan vad jag vill  ha vår nu, vet inte hur länge till jag står ut i denna kalla bittra mörka vintervärld :D
Jag vill kunna ta fram skinnjackan, solglasögonen och sitta på stans alla cafeer i den där underbart härligt värmande vårsolen. Dricka en kaffe och njuta av livet .

Jag är så GRYMT trött på Thin Lizzys "dancing in the moonlight" . Min lillebror har nu dunkat den låten på högsta volym i ett antal dagar i ett antal timmar VARJE GÅNG! han ska nämligen lära sig att spela bas!!
vad trött jag blir ;) han sliter ut en av dom bästa sångerna. . sicken tur att jeff buckley gjrot en grym cover :P


Igår kom jag fram till en sak gällande mitt ständiga singelliv ;) hihi . . .
När jag väl ska börja leta efter mr Right . ( efter jag levt frihetens liv )
så har jag iallafall kommit fram till vad jag INTE vill ha . . . Många brukar fråga ,
Men sanna vad vill du ha då? Å ja, jag vet inte men jag vet iallafall vad jag INTE vill ha.
T e x skulle jag aldrig kunna dejta någon som min lillebror, En uppkäftig jävel som alltid ska ha rätt och som alltid är otrevlig och överlägsen i tonen. ( våga inte säga att det låter precis som jag) jag är långt ifrån min lillebror!
Sen finns det en viktig sak till, han måste vara  glad och positiv till livet.
Jag är så trött p människor som lyckas klaga på allt och alla som om livet när som helst ska gå under.
Människor som så fort dom öppnar käften har någonting att klaga över eller någon att prata skit om.
Människor som helt enkelt är allmänt bittra! Sånt orkar jag inte med! Ta livet med en klackspark och hitta alla dom där underbara ögonblicken, alla vackra stunder. prata om framtiden, om det förflutna, vad det än må vara som får dig att skratta så du nästan kiknar, som får dig att trivas med dig själv, ditt liv.
För det är inte förrän då du kan älska . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback