Finally a new year -

Well, nyår är över och här står man nu, redo att möta år 2007 . Hur ska det bli? Vad kommer hända? vad är det jag om 10 år kommer att minnas från året 2007 ?? Ja vem vet. Jag hade en riktigt bra avskedsfest för året 2006 iallafall och det är dags att lägga 2006 i sin ryggsäck och gå vidare. .

Kändes skönt att festa loss totalt, att stå där på altanen kl 24.00 titta upp mot himmlen ovanför ser raketerna komma och sätta eld på himlen och sen snabbt försvinna.
Lite så som jag är, explosiv, färgrann men bara för en kort stund. . Men det är så jag hoppas ni minns mig.
Där stod jag iallafall med mitt champagneglass i ena handen och den andra vinkade jag med upp mot skyn. Goodbye 2006 -

Det är konstigt att året 2006 gav mig orden - "föralltid och den enda" och 2007 kunde inte ens bjuda på ett simpelt "gott nytt år". Men det kanske var för mycket begärt. Jag är inte långsint och jag är inte bitter men "god jul och gott nytt år" borde väl inte varit för mycket begärt.

Nyårslöfte? Bli en bättre människa?

Love bites love bleeds - it's bringin' me to my knees
Love lives love dies - it's no surprise
Love begs love pleads - it's what I need

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback