I'm SO good today


Söndag - trist . Helgen går verkligen alldeles för fort. Imorn är det dags för väckarklockan igen att ge ifrån sig det där otroligt enerverande pipande. Finns det något ljud man hatar mer? Ja kanske 10 gallskrikande småbarn när de är som allra värst : )

Idag är en befrielsens dag. Jag mår verkligen på topp . Känns som att man biktat sig i kyrkan fått förlåtelse och äntligen kan glömma och gå vidare :) . Inte ens en 2 timmars fotbollsträning i detta underbara iskalla väder känns jobbigt .

Hela förmiddagen har jag ståt på mitt rum, städat lite men mest bara dansat till Franz Ferdinand och Black Sabbath.
Jag längtar verkligen till våren, den underbara våren, friheten lukten smakerna

"för jag vill va fri när våren färgar Stockholmshimlen blå, va fri när lusten faller på. För jag vill va fri när stegen vill att fötterna ska gå va fri att LEVA NU"  :D

One tree hill ikväll! (bänkad)

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback