Seriously What's wrong with me?


Ibland undrar jag varför jag inte kunde vara som alla andra . .

Grymt bakis idag . . det blev för mycket rödvin och alldeles för mycket mat för min mage igår kväll
förrätt: Lantbröd med vitvins stekta champinjoner :)
varmrätt: Pasta med lax och paprika och gräddsås
efterrätt: vit chokladgratinerade hallon och björnbär med vaniljglass.
Utöver detta 5 glas vin en öl och drinks ;)

Men det var en supermysig kväll, trodde att det skulle vara mer folk ute pga löning men det var alldeles lagom. Vi dansade, skrattade, drack och firade. Så som det ska vara.

Det är lustigt att man spenderar fem dagar varje vecka med att bara räkna ner tills fredagen ska komma och du ska få dricka ditt älskade rödvin, hamna i den där fyllezonen inom dig själv och bara få vara du. Kanske att den där fyllezonen dock inträffar lite för ofta nuförtiden men du är ju bara ung en gång. . .

Känns som att många förhållanden börjar spricka i sömmarna nu, vissa man trodde skulle vara 4-ever står helt plötsligt "on their own"
Måste säga att det faktiskt känns lite bra även om man är en hemsk människa som säger så, men det visar att jag inte är fullt inkompetent när de gäller förhållande. Att det faktiskt finns andra som gör slut och hittar nya . . . :D

Dags för vin! PUsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback