En hyllning till livet -


Ville bara skriva ett kort litet inlägg om livet, vilken underbar gåva vi fått given.
se till och njut, se till att må bra. Det blir aldrig bättre än just nu :]

det är synd att allt blev som de blev, ibland och som oftast önskar jag att vi åtminstonde kunde vara "lite" vänner.
Hur man nu kan vara "lite" vänner? Men åtminstonde bekanta, kunna vara i samma sällskap utan den där jobbiga tryckande stämningen i rummet/luften.
Jag är inte bitter längre, inte arg, inte ens ledsen.
Jag är l y c k l i g. . Jag älskar, jag lever.

Kanske ett litet hej nångång i framtiden kunde tålas att tänka på.
Bara småprata, allt de där gamla, det ligger bakåt i tiden nu. Inte glömt men liksom passerat.
Livet är så mycket roligare om man lyckas gå vidare och sluta älta och ångra :]

Tack för att sommaren kommit och svept mig med sig -
Ä n t l i g e n .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback