From this day on -



idag är den dag jag avslutar ett gammalt kapitel och påbörjar ett nytt.
en ren och blank vit sida, jag tror att jag tycker bäst om när jag skrattar . .

har ni tänkt på vad grejen egentligen är med att dansa med en hand i luften?
när man som bäst står där på dansgolvet, snurrar runt, hoppar, viftar på sina höfter?
vill man inte väldigt gärna höja en arm, en hand upp i luften, skaka om, vifta, bara få hålla den där uppe. .
liksom fritt i luften? Frihet ja,
vet ni vad?
jag tror att tycker bäst om mig själv när jag skrattar. . .


                     


    

If I leave here tomorrow
Would you still remember me?
For I must be travelling on, now,
'Cause there's too many places I've got to see.
But, if I stayed here with you, boy,
Things just couldn't be the same.
'Cause I'm as free as a bird now,
And this bird you can not change.
Lord knows, I can't change.







Kommentarer
Postat av: Karolin

Söt liten Sanna!!! Ja den där armen gör liksom helheten i dansen;-)!!! Hoppas allt är bra? KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback