I just wish you could be my friend again .


Dagen är snart till ända.
Den har liksom bara passerat. Fort som fan.
En vända till stan som alltid tar mycket längre tid än man faktiskt räknat med,
Sola lite på baksidan, somna och bränna ryggen :P vardagliga saker. . .

Jag har iallafall konstaterat att mat ska avnjutas i sällskap.
Ingenting smakar så bra som när du äter tillsammans med någon.
2 kvällar i rad har jag nu suttit på min altan (visserligen i gediget solsken) och ätit min middag, --> ensam!
Det är liksom ingen grej, skulle nästan hellre hoppa över det om det inte vore för att magen kurrar som en galen ekorre. Nä vad vore livet utan alla gemensamma middagarna, luncherna, fikandet,
Jag kan till och med förstå dom där bittra människorna som fortfarande efter 20års miserabelt äktenskap håller ihop. Livet blir liksom inte samma sak när du sitter där kväll efter kväll med din middag och stirrar ut i ingenting.
Trygghet och sällskap det är vad vi behöver.
Nästan så man funderar på att gå på blinddate varje kväll för att riktigt njuta ;) Nå de vill säga dom kvällar när man inte samlar ihop gänget och kör grillning vilket händer rääättt ofta . . D:
Thaank God for that !

Imorn har jag iallafall lyckats lura med mig Annica på en lunchdejt i jakan :P Halleluja !

Kom nyss från "sommar träning" med fotbollen.
SOMMARTRÄNING! som jag minns sommarträning på Ängsjö från gamla tider så var det mest bara ploj, fotbollstennis, match osv.
Men inte i år . TYDLIGEN.
1 ½ timmes styrka och kondition!!!!!!!!!??? kanske dock behövdes med tanke på det redan nu ökande midjemåttet.
sommaren är farligt god :D . . . tur att man har sin plats längst bak i vassen även detta år :D

näää nu blir de jordgubbar med glass MUMS !
pusssochkraaam


Everything I had was yours,
More than I have ever given before.
So, won't you tell me
Did I hurt you so bad...

I guess I'm fooling myself,
'Cause I want you and no one else...
And I can't understand
Why you're doing these things to me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback