Morden i midsummer .

;)

Nej så roligt ska vi inte ha det. . .
Midsommar är över för i år, jävligt trist att det är ett helt år tills nästa midsommar.
Det är ju en väääldans trevlig högtid ;]

Startade dagen med lite havregrynsgröt för att grunda för den kommande alkoholen som skulle förtäras ;)
Vid ett tiden var man redan på G och strupen var aldrig torr kan jag ju säga ;)
Silllunch hos Karro och femkamp efter de. . . Man var på topp. . .
Lite senare blev de dags att hoppa upp på cykeln och ta sig till Stili där det bjöds på riktigt midsommarmiddag med grillspett och färsk potatissallad och det blev dags att korka upp roséflaskan . . .
Det dansades och hurrades och lektes och U name it :D
ME LIKE midsommar !!
Förbrukandet av alkoholen visade sig dock i form av en helvetes huvudvärk sisådär runt midnatt och tillslut tog jag beslutet att cykla hemmåt för att krypa ner under täcket sätta på en film och slumra. . . .


image56



Imorse tog mamma fram nån papperspåse som hon tänkte använda ( påsen var från nån matbutik)
varpå jag utbrister! " Den där måååååååååååste jag ha den får du inte använda" och ryckte till mig påsen. .
På påsen stod de nämligen (förutom namnet på matbutiken) "Jag är en vinnare"
Jag tog genast en sax och klippte ut texten och sen tog jag lite kludd och fäste den övanför pappas säng . .
Nu låter allt de här säkert jätte kooonstigt! Men det är iallafall vääldigt roligt, jag tror Karro förstår och för er som läst min blogg sen jag började för ett halvår sen har nog också läst inlägget om "en konversation vid familjen sundelius matbord"
:D
Det var iallafall jätte roligt ,


Idag var det tänkt att vi skulle hänga med ut till Kennys föräldrars hus ute på tynningö för lite bastubad och supande men Frida och jag kände att vädret inte var allt för tilltalande :D
Då tänker man kanske att vi väljer att sitta hemma och kolla en film och dricka te?!
Nej nej nej, de blir till att sätta på värmen på altanen och pimpla vin :D

GE MIG SOMMAR
puss och kram ;)

"Jag är här (mm) kan du se mig nu kära,
Vill inte tänja och sära, Vill bara känna dig nära, som nu.
Om jag va din och du skulle va hos nån annan, och ni två va tillsammans,
Jag skulle nog bryta samman å dö.
Om du va min och du inte va hos mig."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback