One more week :D


Ja de e inte långt kvar nu, lite mer än en vecka. . .
sjukt underbart att sommaren är här, iallafall för ett par dagar. dessa ljuvliga sommarnätter...

har haft fullt upp ett par dagar nu, va i sundsvall på studentfirande direkt hem för ännu ett studentfirande och sen direkt till Frida på födelsedagsfest.
detta skedde alltså i lördags, dvs den ena studentmottagningen + fridas firande.
Det var länge sen jag var såå under bordet. . . Hela kvällen var bara ett enda stort rus. . . var länge sen jag var så tankad men samtidigt hade så himla kul, kvällen blev till natt och tiden stod still.
Vi drog till Kim och körde nattdopp i utomhuspoolen för att sedan värma oss i badkaret, 4 stycken i ett enmannabadkar, ja så kan de också sluta.
Nångång under kvällen måste jag också ha ramlat och slagit huvudet riktigt illa. Har ett jack och en jävel till bula mitt i bakhuvudet.
Men de var de värt, snart midsommar och påt igen. . . ja fast därimellan är det självklart en helg innan där man kan få spendera lite pengar på diverse alkoholinkluderade aktiviteter. .
Detta vill säga om jag har några pengar kvar! Hade tydligen!!!!! tagit en taxi hem i lördags, jag vet att jag gav honom mitt kontokort men jag har ingen aning om vad de kostade och inget kvitto har jag :S - -
Kanske blir till att sitta på rummet och ruttna :]

S o M M A R - me like!

Rosalinn och jag har en tävling dessutom! Vem som kan lyckas bli brunast ( få mest färg ) ;) under sommaren,
den sista augusti är det upp till bevis!
Tro de eller ej men hennes ben är faktiskt snäppet vitare än mina :P --> Grymt nöjd!

soliga pussar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback