p a i n -


Idag gjorde det sådär fruktansvärt ont i hjärtat, det liksom bara högg till, igen och igen och igen.
smärta som ilade ner i magen, ut i armar och ben ändå ut till fingertopparna och dom små tossingarna.
Ett gammalt, inte helt läkt sår (ärr) som plötsligt slets upp, fan - inte i g e n .

Obehagskänslan är så stor att du helst bara ligger på soffan och stirrar upp i taket. . .
jag hatar det och ändå finns det ingenting jag kan göra åt de. .
man bara blundar och hoppas att tiden ska läka alla sår , ibland börjar jag fundera om jag inte fått det om bakfoten, kanske är det så att alkoholen tillslut vinner och får läka mina sår, det är ju då man på riktigt är på topp, glömmer allt runt omkring och plötsligt förstår innebörden i orden Hakuna Matata -

If never I'd met you
I'd never have seen you cry
If not for our first "Hello"
We'd never have to say goodbye
If never I held you
My feelin's would never show
It's time I start walkin'
But there's so much you'll never know



image53


hopefully you'll never see cry

Kommentarer
Postat av: Karolin

Hoppas allt är bra min vän?
Ring om du vill:-)
MYSKram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback