When love's on the phone-


Imorgon är det en sån där jobbig dag igen,
en sån där avskedsdag som man önskar att man kunde slippa.
Kramar, alla "hejdå, lycka till". . . .

Malin sa " jag hoppas vi får se dig i framtiden, du kommer förmodligen bli världens bästa mamma"

Ja vi vet aldrig vart livet vill att vi ska ta vägen,
jag vet bara att jag hatar avsked, men de vet nog alla som redan känner mig,
de e därför jag oftast bara flyr, sticker min väg innan det blir en svår och jobbig grej.

imorgon är en sån där jobbig dag igen,
dags att packa väskan och flyga iväg .


"jag satte stegen mot SAS:en
en plats på planet sen far jag över husen
men dom hade ingen ledig sits för nån till sjunde
himlen
bara ett nummer till: 90 000

himmel no. 7
visst lurar du mig??"



Kommentarer
Postat av: Karolin

Vart far du gumman? KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback