hugs -





image22




alla människor där ute som inte känner er uppskattade eller helt enkelt skulle behöva en hel del kramar -
börja jobba på dagis .

det var underbart imorse när jag började kl 9 (händer en gång var 4 vecka) kommer till jobbet , nästan alla barnen är redan där och såfort jag öppnade dörren hade jag 4 ungar nedanför som skriker "Sanna, sanna"
sen spenderade jag nog första halvtimmen med att bara kramas med alla barnen , dom bara slängde sig i armarna på en och skrek "jag har saknat dig"

lite uppskattning är ju aldrig helt fel - hellre från dessa underbart ärliga 3åringar än från fulla och odrägliga män på krogen som efter ett antal starköl vinglar fram och viskar med sin äckliga spritandedräkt " du bruden, din hylla är rätt schysst"
 ---> Fett NEJ! -

Ikväll blir det tequilarace med brudarna
den eviga mästarinnan lär bli svårslagen (dvs jag :D )

TREVLIG HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback