I can start to smell spring :D


guuud så underbart!
det luktar vår . . litegrann iallafall. inte mycket men tillräckligt för att få mina sinnen på helspänn . .
jag verkligen älskar våren . . visst mår man sådör äckligt bra då? När man bara kan promenera runt i tygskorna och skinnjackan och en stickad klänning och vara sådär fri som man bara kan vara när våren färgar stockholmshimlen blå.
på tal om det köpte jag 4 nya klänningar idag. Jaa, plånboken räckte egentlien inte till det men jag ä l s k a r klänningar , jag köpte iallafall i olika färger och material :D . nu väntar jag med spänning tills det blir ett par plusgrader till så jag kan lalla runt i dom, snurra lite, vicka lite på rumpan och svepa ett par tequila.

köpte dessutom ett par nya fotbollsskor idag, var välbehövt eftersom mina gamla skor efter 4 eller 5 år inte riktigt höll ihop längre. stod länge och flirtade med säljaren för att få ett så lågt pris som möjligt ;) haha tillochmed i vårat kalla land går det att pruta. Fick ned priset 300 kr ;) mestadels berodde det nog på att dom jävligt gärna ville bli av med förra årets modell men ändå jag var nöjd :P invigde dom dessutom på eftermiddagen genom 90 långa minuter på planen i strålande sol - ibland är det allt bra härligt att spela fotboll :P

Nästa vecka sksa dessutom min baby komma hit för att mysa, och dricka alkohol och göra stan osäker, eller stan vette sjutton om det blir , efter en del vin till melodifestivalen kan det bli jakan som nästa anhalt vem vet :D
längtar redan nu tills hon ska komma. ingen förstår mig bättre än hon och ingen kan lyssna, analysera och inte döma bättre än hon :D -->> ME LIKE , hiiiighfive

Har ni tänkt på hur vissa människor alltid kommer att finnas med en, som att dom aldrig liksom släpper taget om ens liv. dagar går, månader, ja tillochmed år och ändå är känslan och minnena av en viss person fortfarande lika starka, lika intesiva, hur hårt du än blundar så försvinner inte bilden. Det är lite läskigt,
efter ett väldigt inspirerande avsnitt av One tree hill som alltid så känns det som att man måste sätta ännu mer värde på folk runt omrking, tala om hur mycket dom betyder och hur älskade dom e. lika underbart är det att få höra hur älskad man själv är. Och våga tro på orden våga tro på framtiden.
Man vet aldrig vad som händer, kanske finns dom inte kvar imorgon, men ta ett djupt andetag och lyssna till ditt hjärta. Du kommer klara det, du är för ung för att oroa dig att allt inte kommer bli bra.
--> allt kommer bli bra. .

natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback